Kemsyt Studio

Kemsyt Studio Hivatalos Blogja! Amíg nem készül el az új honlap itt lesznek a fontosabb történések publikálva.

Friss topikok

Elég rég írtam ide, de most már aktívan részt fogok venni a blogolásban, hogy miért? A Virtual World című játék miatt. A blogon fejlesztési naplót fogok vezetni a program készültségi állapotáról.

A játékról röviden: Egy Online játszható Fps/Rpg amelyben két fél harcol egymás ellen, a robotok és emberek.

A program fejlesztése még sok-sok évvel ezelőtt kezdődött. Akkor még Game Maker-ben folyt a fejlesztés. Azóta eltelt pár év a project szép lassan eltűnt. Ez köszönhető volt annak is, hogy akkor még nem rendelkeztünk kellő tapasztalattal mind programozás, mind modellezés terén. Az elmúlt évek során Misi bele vetette magát a C++ világába ahol a  Zap Engine-t készítette el. Én visual c#-ben próbálkoztam egy ideig, de inkább visszatértem a jó öreg Blenderhez:), hogy modellezési tapasztalataimat bővítsem.

Két héttel ezelőtt Misivel úgy döntöttünk, hogy ismét belevágunk és elkészítjük A VW-t. Két hét alatt elég látványos szintre sikerült eljutnunk, ugyanis tegnap este megtörtént az első kapcsolatfelvétel a Cliens és Server között. Ebben a posztban röviden ennyit szerettem volna írni.  A következő írásban bemutatom az Update rendszert amit én fejlesztek C#-ben.

Végezetül itt egy kép a tegnapi eseményről:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://djlazar.blog.hu/api/trackback/id/tr822787385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása