Elég rég írtam ide, de most már aktívan részt fogok venni a blogolásban, hogy miért? A Virtual World című játék miatt. A blogon fejlesztési naplót fogok vezetni a program készültségi állapotáról.
A játékról röviden: Egy Online játszható Fps/Rpg amelyben két fél harcol egymás ellen, a robotok és emberek.
A program fejlesztése még sok-sok évvel ezelőtt kezdődött. Akkor még Game Maker-ben folyt a fejlesztés. Azóta eltelt pár év a project szép lassan eltűnt. Ez köszönhető volt annak is, hogy akkor még nem rendelkeztünk kellő tapasztalattal mind programozás, mind modellezés terén. Az elmúlt évek során Misi bele vetette magát a C++ világába ahol a Zap Engine-t készítette el. Én visual c#-ben próbálkoztam egy ideig, de inkább visszatértem a jó öreg Blenderhez:), hogy modellezési tapasztalataimat bővítsem.
Két héttel ezelőtt Misivel úgy döntöttünk, hogy ismét belevágunk és elkészítjük A VW-t. Két hét alatt elég látványos szintre sikerült eljutnunk, ugyanis tegnap este megtörtént az első kapcsolatfelvétel a Cliens és Server között. Ebben a posztban röviden ennyit szerettem volna írni. A következő írásban bemutatom az Update rendszert amit én fejlesztek C#-ben.
Végezetül itt egy kép a tegnapi eseményről: