Kemsyt Studio

Kemsyt Studio Hivatalos Blogja! Amíg nem készül el az új honlap itt lesznek a fontosabb történések publikálva.

Friss topikok

A hétvégére ígért képet csak most tudom betenni. Már kezd alakulni a kicsike, bár problémák és bugok vannak bőven, de még van idő! :)

INGAME2.png

Szólj hozzá!

Jó szokásomhoz híven elég rég írtam a blogra, ez sok mindennek volt köszönhető, legfőbbként a munkámnak, ami hatására elég kevés szabadidővel rendelkezem. 

A Játékfejlesztés.hu és a Thx Games egy közös úgynevezett prototípus versenyt hirdetett. Háromféle kategória közül lehet választani, ebből kettő engem nagyon megfogott. Az egyik a Forradalom témakörére épít. Röviden akadályozd meg, hogy elszabaduljanak az indulatok és a végén kitörjön a forradalom. Sajnos a kevés szabadidőmnek köszönhetően ezt a projectet nem tudnám 1 hónap alatt elkészíteni, főleg úgy, hogy én 3D-s környezetben valósítanám meg. A másik téma pedig egy szójáték létrehozása. Röviden a cél, minél kevesebb betűk átrendezésével értelmes szavakat kell kirakni. A program 2D-s felületen fut, tehát nem kell a 3D-vel szöszölni, az alapok már megvannak, remélhetőleg sikerül November 5. egy működő képes verziót összehoznom.

A hétvégén majd teszek fel képet az aktuális állapotról.

Szólj hozzá!

Elég rég jelentkeztem új bejegyzéssel. Ennek megvoltak az okai. Az elmúlt 4-5 hónapom vizsgával és munka kereséssel telt, szinte semmi időm nem volt a fejlesztésben részt venni.

De ez mától máshogy lesz. Ismét nagy erőbedobással nekiállok a modelleket készíteni. Első feladatom K1 letexturázása volt majd összedobtam egy egyszerü kis Screenshotot.

Hónapokkal ezelőtt lezajlott az első sikeres teszt. Amelyben két játékos(golyó) látta egymás mozgását. Ha minden jól sikerül a mai nap fog lezajlani egy újabbteszt, amiről majd holnap beszámolok.

UI: A screenshot Hd felbontásban itt érhető el: https://m.blog.hu/dj/djlazar/vw.jpg

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

11.
április

K1

djlazar  |  Szólj hozzá!

Ebben a posztban az update rendszeröl kéne beszélnem, de mivel átalakítás alatt van ezért azt a postot későbbre teszem.

Tegnapi nap folyamán épp a netet böngésztem amikor is találtam egy elég érdekes beszámolót low poly robot modellről. Ennek hatására készítettem el K1-et.

 

 

Még apróbb finomításokra szorul, de valami hasonló fog bekerülni a játékba is. Tegnapi nap folyamán egy újabb teszt is volt, most már kezd elég stabil lenni a hálózati rész és ha minden jól megy, hamarosan gőz erővel nekiállunk a VW fejlesztésének.

Szólj hozzá!

Elég rég írtam ide, de most már aktívan részt fogok venni a blogolásban, hogy miért? A Virtual World című játék miatt. A blogon fejlesztési naplót fogok vezetni a program készültségi állapotáról.

A játékról röviden: Egy Online játszható Fps/Rpg amelyben két fél harcol egymás ellen, a robotok és emberek.

A program fejlesztése még sok-sok évvel ezelőtt kezdődött. Akkor még Game Maker-ben folyt a fejlesztés. Azóta eltelt pár év a project szép lassan eltűnt. Ez köszönhető volt annak is, hogy akkor még nem rendelkeztünk kellő tapasztalattal mind programozás, mind modellezés terén. Az elmúlt évek során Misi bele vetette magát a C++ világába ahol a  Zap Engine-t készítette el. Én visual c#-ben próbálkoztam egy ideig, de inkább visszatértem a jó öreg Blenderhez:), hogy modellezési tapasztalataimat bővítsem.

Két héttel ezelőtt Misivel úgy döntöttünk, hogy ismét belevágunk és elkészítjük A VW-t. Két hét alatt elég látványos szintre sikerült eljutnunk, ugyanis tegnap este megtörtént az első kapcsolatfelvétel a Cliens és Server között. Ebben a posztban röviden ennyit szerettem volna írni.  A következő írásban bemutatom az Update rendszert amit én fejlesztek C#-ben.

Végezetül itt egy kép a tegnapi eseményről:

Szólj hozzá!